Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for gillelejeisen.dk

1. Sortiment

Da vi producerer al vores is frisk i butikkerne, og laver mindre portioner i løbet af dagen, kan det forekomme, at en specifik variant er udsolgt i en butik, eller en variant som er bestilt ikke længere kan fås. Derfor tager vi forbehold for udsolgte varianter i alle vores bestillinger og bookinger, og du vil blive kontaktet hurtigst muligt med andre valgmuligheder blandt vores andre is-varianter. Vores sortiment varierer efter sæsonen og kan derfor ændres dagligt.

Du er altid velkommen til at bestille is ved at henvende dig i en af butikkerne, hvor udvalget kan være lidt større, end det der fremgår her på sortimentssiden.

2. Pris

Alle priser opgivet på gillelejeisen.dk er inklusiv gebyrer, omkostninger, moms og alle andre afgifter. Priserne er dagspriser angivet i danske kroner. Vi tager forbehold for at ændre priserne uden yderligere varsel.

3. Betaling
På gillelejeisen.dk kan der betales med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard og American Express. Betaling debiteres betalingskortet på selve bestillingsdagen. Du kan også betale med MobilePay.

4. Fortrydelse
Fortrydelsesretten gælder ikke ved køb af fødevarer som is, og gillelejeisen.dk yder derfor ingen fortrydelsesret. (Forbrugeraftaleloven §18, stk. 2, nr. 4.)

5. Levering
Der tilbydes ikke levering på takeaway. Alle bestillinger skal afhentes i Gilleleje Is- & Vinbar på Havnevej 13 i Gilleleje i butikkens åbningstid. Varerne udleveres ved oplysning af bestillingsnummer, der fremsendes på mail efter genneført betaling.
Ved større bestillinger og ved arrangementer kan dette aftales.

6. Vejledning om varerne

Vores literbokse med is efter eget valg, kan købes i forskellige størrelse. Her forhandler vi 0,9 liter og 1,5 liter.  Alle literbokse pakkes frisk på dagen, i lukkede thermokasser Vi anbefaler, at literboksen kommer direkte hjem på frost, da vores is smelter relativt hurtigt. Literboksen kan derfor max holde sig frossen i 30 minutter under hjemtransport inden genfrysning, da man ellers kan risikere at der kommer iskrystaller i isen, hvilket ødelægger den gode smagsoplevelse.

7. Fejl og reklamationer

Vær opmærksom på, at der ikke er de sædvanlige 24 måneders reklamationsret ved køb af is, da madvarer og lignende varer med en begrænset holdbarhed ikke er omfattet af denne.(i henhold Købeloven §81 til §86)

Hvis du konstatere en fejl i din bestilling ved modtagelse af ordrebekræftelsen, kan fejlen rettes ved henvendelse på e-mail til order@gillelejeisen.dk. Der kan ikke rettes i fejlagtige ordrer senere end 24 timer efter modtagelsen af ordrebekræftelsen.

Hvis du efter afhentning af isen konstatere en fejl i leveringen eller har anden reklamation over varerne, kan du sende en e-mail til order@igillelejeisen.dk med et foto af fejlen. Uden fotodokumentation kan vi ikke tilbyde at behandle klagen.

Er reklamationen berettiget, tilbyder vi ombytning, forholdsmæssigt afslag i prisen eller ophævelse af købet.

Madvarer og lignende varer med en begrænset holdbarhed er ikke omfattet af den toårige reklamationsret.

Tak fordi du handler hos os.

Gilleleje-Isen ApS 
Fiskerbakken 7, 3250 Gilleleje
Tlf: 23 26 66 86
CVR: 42360740

Denne hjemmeside benytter cookies for at hjemmesiden kan fungere korrekt. Fortsat benyttelse af hjemmesiden, accepteres det at siden anvender cookies. Ingen data bliver delt med 3. part.  Læs mere